وظایف مدیران گروه |
وظایف
مدیر گروه عبارتست از:
الف- تهیه برنامه اجرائی
وظایف آموزشی و پژوهشی و خدماتی هر یک از اعضا گروه با مشورت شورای اجرائی گروه
قبل از شروع هر سال تحصیلی و پیشنهاد آن به رئیس دانشگاه یا موسسه.
ب- نظارت بر کلیه فعالیت
های آموزشی و پژوهشی و خدماتی گروه و اتخاذ تدابیر لازم برای بالابردن سطح فعالیت
های مزبور.
ج- اقدام در تهیه برنامه
های دروس با همکاری اعضای گروه و تجدید نظر مستمرد در این برنامه ها با توجه به
آخرین پیشرفت ها و تغییرات و تحولات و تسلیم آن به دانشکده یا موسسه برای تصویب
شورای اجرائی آن دانشکده یا موسسه.
د- ارتباط با روسای دانشکده
ها یا موسساتی که یک یا چند درس مربوط به دانشکده یا موسسه آن ها توسط آن گروه
تدریس می شوند.
ه- تشکیل و اداره جلسات
شورای عمومی و اجرائی گروه و ارسال گزارش هر جلسه برای رئیس دانشکده یا موسسه.
و- تهیه طرح بودجه گروه با
مشورت و همکاری اعضای گروه و پیشنهاد آن به رئیس دانشکده یا موسسه.
ز- انجام دادن کلیه مکاتبات
رسمی گروه و پیش بینی و پیشنهاد احتیاجات و لوازم، کتاب ها و مجلات مورد نیاز گروه
و نظارت در محافظت کلیه اموال و تجهیزات گروه.
ح- پیشنهاد استخدام،
انتصاب، ترفیع، یا ماموریت و از این قبیل و یا تغییر کار اعضا هیات علمی و شاغلین
خدمات اداری و فنی گروه با رعایت مقررات مربوط به رئیس دانشکده یا موسسه.
ط- تهیه ی طرح های پژوهشی
که گروه راسا و یا با همکاری گروه های دیگر انجام میدهد با مشورت اعضای گروه و بر
اساس خط مشی پژوهشی دانشگاه مدیرگروه گزارش طرح های مزبور را با نظام گزارش فعالیت
های پژوهشی سال قبل گروه در آغاز مرداد ماه هر سال به رئیس دانشکده و یا موسسه
تسلیم خواهد کرد. |
1399/10/16 |